Tjjaaaaaaaaaaaaaa!

Tjena tjena mitt bena!
(Om du åker till turkiet och säger att du är i från sverige kommer du få höra det många gånger) ;)
Jo Tuva tvinga mig/ville att jag skulle skriva gäst inlägg, så nu gör jag det! :)
Tänkte skriva lite fakta om mig själv först! ;)
Namn:Anna Maria Isabelle Nyberg (Isabelle Nyberg)
År:12 år ska börja 6:an till hösten, går isamma kjlass som Tuva:)
Familj:En mamma Malin, en pappa Roger och en lillebror Albin.
Intresse:Innebandy,kompisar,dator. PS gillar också att umgås med familjen:)

 FB @ Isabelle Nyberg

Jag ska sova över hos Tuva i dag! ;)
Känns som att jag och Tuva bor hos varanndra då vi sover över hos varanndra nätt och jämmt!
Nu ska vi se på Celebration x rehab whit dr drye (stavn.)
Ha det så bra :)



Bilden är från weheartit (lägg märket till töjningen:)

Jag kommere kanske gäst blogga på fredag och lördag också ;)

Tuva världens bästa Bästis! :)


Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Har bella färgat blått hår?????????

2011-07-28 @ 09:17:54
URL: http://mittlivsomjulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag ser den bara)

Din blogg/bdb eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0