Bra dag igår!

Heeeeey
Som sagt igår åkte jag till Karlstad och va med Tuva G, Alex, Linnea, Fanny, Emma, Hanna, Emanuel och Marcus.
Värsta klockren när kl va 2 på natten så gick jag ut till det andra rummet där Hanna,Marcus,Alex,Tva G och Emanuel sov och skrämde dom sen skicka jag sms med Hanna, Marcus och Emu typ hela ti'n. Dom trode jag gick i sömnen haha ^^
Vi hade sjukt kul, ah vi bada vid orrholmen (mittemot Mariebergsviken) Det var ganska kallt fast gött ;)
Sen typ prata vi osv... Sen gick vi in och såg på ''resident evil'' 1 & 2:an dom var inte så jätte bra ;S


Det går inte att ladda upp bild :SSSSSSSSSS



Ah imorgon åker jag å Linnea till stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter väl inte anonym?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Jag ser den bara)

Din blogg/bdb eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0